.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 70 درصدی تولید ماهیان زینتی در مازندران

مدیرکل شیلات مازندران گفت: میزان تولید ماهیان زینتی، سال 89 نسبت به سال قبل آن رشد 70 درصدی داشته است.

حسن حبیب نژاد گفت: با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی وجود قسمتی از طبیعت زنده ( ماهی) که یکی از زیباترین مخلوقات خداوند با تنوع بالای رنگ و گونه است می تواند به محیط زندگی، روح تازه بدمد که دراین راستا دنیای شگفت انگیز زندگی ماهیان زینتی در داخل اکواریم شادی و نشاط خاصی رابرای محل کار و زندگی به ارمغان می آورد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 26 مزرعه با اشتغالزایی 60 نفر در شهرهای بابلسر، ساری، بهشهر، آمل، تنکابن، قائمشهر و چالوس به پرورش انواع گونه های ماهیان زینتی و ماهی قرمز فعالیت می کنند.

حبیب نژاد افزود: درسال 89، یک میلیون و 700 هزار قطعه ماهی زینتی در استان تولید شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد افزایش تولید داشت.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به برنامه های توسعه ای شیلات مازندران، اعلام کرد: در برنامه پنجم توسعه اداره کل شیلات مازندران احداث مجتمع بزرگ پرورش ماهیان زینتی را در منطقه میرود شهرستان بابلسر در سطح 50 مزرعه پیش بینی که با راه اندازی این مجتمع در پایان برنامه پنجم، پنج یلیون قطعه به تولید استان افزوده خواهد شد و برای 150نفر اشتغال ایجاد شده است.

حبیب نژاد، ارزش اقتصادی عرضه و فروش ماهیان زینتی تولیدی استان را 19 میلیارد ریال معادل یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.